قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛ در بررسي بعمل آمده در پرونده هاي اين واحد هاي صنعتي مشخص گرديد با اعتباري بالغ بر ۳۰ ميليارد ريال تسهيلات كمكي به ايشان مي تواند چرخه توليد در اين واحد هاي صنعتي را به حركت در آورد.

اراده مثبتي براي رفع موانع توليد واحدهاي صنعتي چهارمحال و بختياري وجود دارد 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئيس هيات مديره شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختياري با بيان اينكه در سومين نشست كارگروه بررسي و پايش قراردادهاي راكد استان 8 پرونده مربوط به واحد هاي صنعتي مورد كنكاش قرار گرفت، افزود:در نشست هاي اين كارگروه كه نمايندگاني از خانواده صنعت استان در آن حضور دارند ،اعضا با ارائه راهكارها و پيشنهاداتي كاربردي سعي در رفع هر چه سريعتر اما اصول موانع توليد موجود در استان را دارند. 

علیرضا شفیع زاده اظهار كرد:در بررسي بعمل آمده در پرونده هاي اين واحد هاي صنعتي مشخص گرديد با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد ريال تسهيلات كمكي به ايشان مي تواند چرخه توليد در اين واحد هاي صنعتي را به حركت در آورد.

وي تصريح كرد:مشكلات حقوقي نيز يكي ديگر از موانع موجود در تعدادي از اين پرونده ها بود كه مقرر شد از طريق كارشناسان حقوقي در اين خصوص اقدام و زمينه رفع هر چه سريعتر ان ها مهيا گردد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري با اشاره به اینکه گفتار درمانی راه حل مشکلات استان نیست اظهار کرد:مدیران دستگاههای اجرایی استان باید جسور باشند و در تصمیم ‌گیری‌های خود از شیوه‌های کار‌آمد و ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و برای ظرفیت‌های خالی نیز راه حل‌های مناسب را برگزینند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.